banner



Casper Nielsen wil door transfer naar Club Brugge nog naar WK: “Vormer was de eerste om mij te verwelkomen”

Naam : Myette,
woon in Antwerpen,
heb 1 human, 1 dochter,
1 zoon, 1 schoonzoon,
geen kleinkinderen,
1 schildpad,
ben Boogschutter,
verjaar in november,
ik hou van lezen, crypto-
grammen, schrijven, com-
puteren, bloggen, minigolf,
nieuwe contacten maken,
pret maken met vrienden.

REAGEER EENS OP MIJN SCHRIJFSELS ZODAT IK WEET DAT IK NIET TEGEN DE MUREN PRAAT

MIJN FAMILIE

Het manneke

Dochter Myriam

Zoon Nico

Schoonzoon Kurt

Schildpad Polleke

Kiko en Chita

Konijn Pruts

Gezellig

IN MEMORIAM

Konijn Bik

Kiddy

Felix

Prinses Poekie

Minneke

Lucky

VICO

de hond van Nico


Hello

29-03-2008
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cammen

Ik was daarjuist effe rustig een blogrondje aan het maken... heb het manneke wandelen gestuurd... en las bij Mus over misbruiken op de blogs en het net... zoals ik al eerder schreef heb ik me eens ingeschreven op een site met de bedoeling ideeën uit te wisselen met mensen uit alle delen van de wereld en tevens yard'n frans en engels wat op te krikken... nou moe... dat is wel eventjes anders uitgedraaid... ik heb ondertussen wel m'due north sexvocabulaire in beide talen kunnen aanvullen... wat er allemaal op je af komt... op cyber sex beluste manspersonen van elke leeftijd... de jongste was fifteen... ik ben wel het slachtoffer van k'n opvoeding... mij werd geleerd altijd te antwoorden als iemand je aanspreekt of aanschrijft... ja ik weet dat ik een tikkeltje gek ben maar ik doe dat nog altijd... het is sterker dan mezelf... dus iedereen krijgt een beleefd of sarcastisch berichtje terug... nu ben ik niet zo vlug te choqueren... daarom vind ik het geen probleem... wel boeiend en leerrijk... ik heb ondertussen wel geleerd dat de beste manier om van een ongewenst manspersoon op het net af te komen is te vermelden dat je geen cam hebt... dat is héél voornaam... de meesten geloven het zelfs niet en blijven aandringen... zo heb ik bijna een jaar gechat met een Algerijnse man en enkele weken geleden is het "afgeraakt" waarom... omdat hij "thousand'n liefelijk aanschijn" wilde zien op cam... toen ik weer eens weigerde werd hij kwaad omdat ik hem zogezegd niet vertrouwde... wèg chatvriend... ik ben nu zelfs nog hardnekkiger anti-cam geworden... ik heb namelijk de gewoonte om me na de douche in te smeren met olie of creme... en terwijl ik moet wachten tot het spul opgedroogd is... wat te gaan computeren... wat als je vergeten bent dat je cam nog aanstaat... verstrooid zoals ik ben... nee hoor ik wil thou'n chatvrienden niet ALLEMAAL wegjagen.

Zoals ik daarjuist vermeldde heb ik 't manneke uitgewuifd... gisteren was hij ocharme toch ZOOOO ziekskes... snuiten... hoesten... zuchten en krochen dat het niet aan te horen was... hij had warempel maar liefst 37,50° koorts... stel je dat voor zeg... heb hem in bed gestopt met grog
en aspro zodat ik rustig wat kon uithoesten en snuiten... jaja ik ook dus... tegen 12 uur bestelde hij nog een grog en aspro... heb een flinke neut in zijn beker gegoten... een grote klot honing erbij... en het is gelukt... heb hem niet meer gehoord... totaal groggy... ik heb me teruggetrokken in de andere slaapkamer en heerlijk geslapen... deze morgen stond meneer op... weliswaar nog krochend en zuchtend... maar hij is dan toch maar naar de petanque getrokken... ik zal me dus maar niet ongerust maken... natuurlijk zal die koorts weer komen opzetten het ogenblik dat hij voet in huis zet... maar ik heb nog rum over dus...ik weet alleen niet of ik die wel aan hem ga verspillen.



Reacties op bericht (3)

29-03-2008
heerlijk
is het om hier te komen lezen.Ik sluit mij aan bij Bojako (al de 2e keer vandaag maar dan op andere site!!) je weet het te brengen en die snot-kuch-koorts situatie kennen we haha... Chatten daar begin ik niet aan anders zit ik hier voortdurend aan het peeceeke en inderdaad er is teveel commmotie rond chatten.. Dat lentezonneke doet deugd dus zal er wat van genieten en in de tuin bezig zijn. Nog een dikke knuffel

29-03-2008 om 13:16 geschreven door natoken


G eluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen.
(I.Bergman)



Durven is tijdelijk de grond onder je voeten verliezen maar niet durven is jezelf verliezen


De smartphone heeft iets

voor elkaar gekregen dat

vrouwen altijd al wilden,

dat mannen zittend

plassen


Source: https://blog.seniorennet.be/myette34/reageer.php?postID=840

Posted by: peaseclas1988.blogspot.com

0 Response to "Casper Nielsen wil door transfer naar Club Brugge nog naar WK: “Vormer was de eerste om mij te verwelkomen”"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel